URRIAREN 13 OSTEGUNA
Lehen egunean, ikasgaiaren programazioa azaldu ziguten. Gero inkesta bat bete genuen.Inkestaren galderak hauek ziren:
Galdetegia
1. Ezin dut zabaldu dokumentu bat, koadro bat ateratzen zait esaten aplikazio bat bilatu dokumentua zabaltzeko. Zergatik gertatzen da hori?- Dokumentoa zabaltzeko programarik ez daukagulako edo ordenagailu berak dokumentua irikitzeko formatua ezagutzen ez duelako (abrir con...)2. Dokumentu bat gordetzerakoan zera esaten dit aparatuak: “Ez daukazu memoria nahikorik” zer gertatu da? Zer egin dezaket?- Memoria guztia beteta dagoelako. Beharrezkoak ez ditugun artxiboak ezabatu, usb bat erabili...3. Atxiki bat bidali nahi dut baina oso denbora luzea hartzen du. Zergatik ? Zeregin dezaket?- Pisu asko duelako, interneteko konexioa mantxo dabilelako. Artxiboa konprimitu, dauzkagun konexioak gutxitu (kendu mugikorra, bestelako ordenagailua...), habiadura handitu...4.Zer da hardware?- Zerbait fisikoa (prozesagailua, pantalla, teklatua...) Euskarri fisikoa.5.Zeri deitzen zaio software?- Izapide fisikoa ez duen programa, aplikazio, driver.... Euskarri logikoa.6.Zer da sistema eragilea?- Funtzionatzeko behar duen euskarria.7.Zein erabiltzen duzu?- Windows, Android.
URRIAREN 16 OSTIRALA
URRIAREN 16 OSTIRALA
Internetek eskaintzen dizkigun aukerak ezberdinak ikasi ditugu.EHU-ko korreoa gogelera pasatu dugu.Googel drive dituen aukera guztiak ikusi ditugu,eta gogelen dokumentu akademikoak ere ikusi ditugu.Gero blogari, sarreratxo bat eman diogu, eta bakoitzak bere gaia aukeratu du.Gdgetak zer diren erakutsi digu, eta erloju bat ere jarri diogu.
Josunek argazki bat ateratzen lagundu dit, eta bere fitxan jarri dut. Gure klasekiden linkak jarri eta gero gure bloga amaitzeko denpora utzi.
URRIAREN 22 OSTEGUNA
Blogari sarreratxo bat eman diogu, eta bakoitzak bere gaia aukeratu dugu. Nire gaia adimen emozionala aukeratu dut. Blogaren gaia aukeratuta, Josunek bost minutu eman digu sarrera bat egiteko.Gero Gadget-ak ipintzen erakutsi digu eta erloju bat ere jarri dugu. Gure klasekiden linkak ere jarri ditugu, eta gero gure bloga amaitzeko denpora utzi digu.Josunek argazki bat ateratzen lagundu dit, eta bere fitxan jarri dut. Gure klasekiden linkak jarri eta gero gure bloga amaitzeko denpora utzi.
URRIAREN 22 OSTEGUNA
URRIAREN 23 OSTIRALA
Picture Manager programa erabili dugu. Picture Managerrerekin argazki bat aldatzen erakutsi digu. Zabalera aldatu.....Azkenik gure bloga aldatzeko aukera eta betetzeko denpora eman digu.
URRIAREN 29 OSTEGUNA
Blogari aldaketa batzuk egin dizkiogu. Rss ak gehitu dizkiogu, nire kasuan Eusko jaurlaritzak hezkuntzan jartzen dituen berriak aukeratu ditut.
Creative Comons zer den azaldu digu. Hau da Blogean daukagun babesa azaldu digu Josunek.
URRIAREN 30 OSTIRALA
Blogari buruz galdetegi bat bete eta egelara igo dugu. Gero talde txikietan komentatu, ta klasean taldeka erakusketa txikitxo bat egin dugu.
AZAROAK 12 OSTEGUNA
Word hobeto erabiltzeko ariketa egin dugu egun honetan.
VISTA: VISTA EN PARALELO.Honekin bi word batera ikusi ditugu.
VISTA. MAPA del documento ataletan banatzeko balio du.
VISTA: ESQUEMA documentuaren atalak eta azpi atalak eman ditugu.
INICIO: FORMATO letra aldatzeko.
INICIO: Parrafo interlineado eta espazioak aldatzeko balio digu.
INICIO: Titulo formatoak egiteko.
INSERTAR: HIPERVINCULO Y MARCADOR: hitz birekin hiperbinkulua markatzeko balio du.
INSERTAR: NUMERO DE PAGINA. Hemen orrialdeak markatuko ditugu, zenbaki batekin.
REFERENCIAS: INSERTAR CITA: Autorearen izena idatzi, hautatu tekla sakatu, liburuaren datuak jarri eta ACEPTAR sakatu eta autorearen ondoan datuak agertuko dira. Hau GAL lanerako oso baliagarria izango da.
REFERENCIAS: Insertar bibliografia, autorearen datuak , eta bibliografia txertatuko dugu.
REFERENCIAS. Insertar titulo erabiliko dugu.
REFERENCIAS: Insertar tabla de ilustraciones.
REVISAR CONTROL DE CAMBIOS. Hau lanetarako lagungarria izango da.
REVISAR GLOBOS: Hau irakasleentzat benetan baliagarria.
AZAROAK 13
Lehenengo los jetas y los pasotas ingurugko galdetegi bat egin dugu, eta gero talde handian komentatu dugu. Gero talde fitxa bat bete eta gure kasuan IKATEO izan da, bertan argazkiak jarri eta akta bat egin dugu.
AZAROAK 19
Sittesa sortu, eta bertan mapa kontzeptual bat egin dugu. Gero taldekide bakoitzak berari interesatzen zaion aplikazio bat hartu dugu, nire kasuan Pixton hartu dut.
AZAROAK 20
Konpetentzia digitalari buruz bideo bat ikusi dugu eta DELICIUS aplikazioa landu dugu. Bertan esteka interesanteak jarri ditugu.
AZARAOAK 26
Greba egin dugu.
ABENDUAK 3 ETA ABENDUAK 4
Modulo lana izan dugu.
ABENDUAK 10
Taldeko proiektua pentsatu dugu, Guk Arralde eskolako bloga egitea pentsatu dugu.
ABENDUAK 11
Gure blogari pestañak zabaldu eta forma eman diogu.
ABENDUAK 17
Hemem blogari forma gehiago eman eta taldekide bakoitzak zer azalduko duen pentsatu dugu.
ABENDUAK 18
Klasean bertan gure blogaren aurkezpena egin dugu., Gero jarraian nire modulo lana aurkeztera joan naiz, Taldean oso ondo moldatu gara. Talde handian ere oso gustura egon gara. Txalo bero batekin bukatu dugu klasea.
URRIAREN 29 OSTEGUNA
Blogari aldaketa batzuk egin dizkiogu. Rss ak gehitu dizkiogu, nire kasuan Eusko jaurlaritzak hezkuntzan jartzen dituen berriak aukeratu ditut.
Creative Comons zer den azaldu digu. Hau da Blogean daukagun babesa azaldu digu Josunek.
URRIAREN 30 OSTIRALA
Blogari buruz galdetegi bat bete eta egelara igo dugu. Gero talde txikietan komentatu, ta klasean taldeka erakusketa txikitxo bat egin dugu.
AZAROAK 12 OSTEGUNA
Word hobeto erabiltzeko ariketa egin dugu egun honetan.
VISTA: VISTA EN PARALELO.Honekin bi word batera ikusi ditugu.
VISTA. MAPA del documento ataletan banatzeko balio du.
VISTA: ESQUEMA documentuaren atalak eta azpi atalak eman ditugu.
INICIO: FORMATO letra aldatzeko.
INICIO: Parrafo interlineado eta espazioak aldatzeko balio digu.
INICIO: Titulo formatoak egiteko.
INSERTAR: HIPERVINCULO Y MARCADOR: hitz birekin hiperbinkulua markatzeko balio du.
INSERTAR: NUMERO DE PAGINA. Hemen orrialdeak markatuko ditugu, zenbaki batekin.
REFERENCIAS: INSERTAR CITA: Autorearen izena idatzi, hautatu tekla sakatu, liburuaren datuak jarri eta ACEPTAR sakatu eta autorearen ondoan datuak agertuko dira. Hau GAL lanerako oso baliagarria izango da.
REFERENCIAS: Insertar bibliografia, autorearen datuak , eta bibliografia txertatuko dugu.
REFERENCIAS. Insertar titulo erabiliko dugu.
REFERENCIAS: Insertar tabla de ilustraciones.
REVISAR CONTROL DE CAMBIOS. Hau lanetarako lagungarria izango da.
REVISAR GLOBOS: Hau irakasleentzat benetan baliagarria.
AZAROAK 13
Lehenengo los jetas y los pasotas ingurugko galdetegi bat egin dugu, eta gero talde handian komentatu dugu. Gero talde fitxa bat bete eta gure kasuan IKATEO izan da, bertan argazkiak jarri eta akta bat egin dugu.
AZAROAK 19
Sittesa sortu, eta bertan mapa kontzeptual bat egin dugu. Gero taldekide bakoitzak berari interesatzen zaion aplikazio bat hartu dugu, nire kasuan Pixton hartu dut.
AZAROAK 20
Konpetentzia digitalari buruz bideo bat ikusi dugu eta DELICIUS aplikazioa landu dugu. Bertan esteka interesanteak jarri ditugu.
AZARAOAK 26
Greba egin dugu.
ABENDUAK 3 ETA ABENDUAK 4
Modulo lana izan dugu.
ABENDUAK 10
Taldeko proiektua pentsatu dugu, Guk Arralde eskolako bloga egitea pentsatu dugu.
Gure blogari pestañak zabaldu eta forma eman diogu.
ABENDUAK 17
Hemem blogari forma gehiago eman eta taldekide bakoitzak zer azalduko duen pentsatu dugu.
ABENDUAK 18
Klasean bertan gure blogaren aurkezpena egin dugu., Gero jarraian nire modulo lana aurkeztera joan naiz, Taldean oso ondo moldatu gara. Talde handian ere oso gustura egon gara. Txalo bero batekin bukatu dugu klasea.
Egileak iruzkina kendu du.
ErantzunEzabatu