adimen emozionala

2015/12/27


Bideo hau ikusi dut gaur goizean, gustatuko litzaidake zuek ere ikustea. Uste dut irakasle guztiok kontutan izan behar dugula.


https://www.youtube.com/embed/PQE4WqQSOcQ?wmode=transparent&utm_source=tiching&utm_medium=referral



Aupa. Aitziber Iza naiz, adimen emozionalari buruz blog bat egitea pentsatu dut. Irakasleak izan behar dugunez, kontutan izateko gai garrantzitsua dela uste dut.


Gipuzkoako txostenetik jarduera bat hartu dut:

JARDUERA:

Esaldiak bukatu:

Gorritzen naiz......
Bihotzean taupadak azkar sentitzen ditut.......
Eskuak, aurpegia, gorputza,....izerditan.....zaizkit.
Tripako mina jartzen zait...
Hitzik gabe gelditzen naiz.....
Burua makurtzen dut....
Eskuak eztutzen zaizikit.....
Kopeta zimurtzen zait....
Begiak guztiz irekitzen zaizkit....
Azazkalak jaten ditut.......


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina